Regionalne pozycjonowanie strony internetowej
Usługa skierowana do firm działających na obszarze lokalnym
Pozycjonowanie strony z frazą zawierającą nazwę miasta

Google Pingwin 3.0 i pozycjonowanie


 Najnowsze wpisy:
Koniec PageRank
Tanie pozycjonowanie dla naiwnych
Zablokowana zmiana lokalizacji w Google
Szybkość ładowania strony
Strona spadła w wynikach Google
Google Pingwin 3.0 i pozycjonowanie
HTTPS Zmiana w rankingu Google
Nowe algorytmy wyszukiwania w Google
Ile kosztuje pozycjonowanie
Nieskuteczne pozycjonowanie
W Google+ 18 nowych funkcji
Tanie pozycjonowanie przez amatorów
Zmiany w regulaminie Google
Pozycjonowanie wyników w Google Maps
Pozycjonowanie coraz trudniejsze
Zmiany w Google Koliber
Pozycjonowanie jednorazowe
Legalne pozycjonowanie White SEO
Co to jest pozycjonowanie regionalne?
Odpowiedni dobór słów i fraz kluczowych
Linki do innych stron


Ciekawe strony

Google Pingwin 3.0 i pozycjonowanie

10 Listopada 2014
Z początkiem października na konferencji Search Marketing Expo, Gary Illyes zapowiedział, o nowej wersji Pingwina, to nie ma być tylko zwykła aktualizacja, ale całkowite przepisanie algorytmu rankingowania stron.
Google chce aby wprowadzona zmiana była zadawalająca zarówno właścicieli stron internetowych a także użytkowników wyszukiwarki.
Po kilku tygodniach od opublikowania informacji, w sobotę 18 października 2014 roku Google wdrożyło nową wersję pod o nazwie Pingwin 3.0.

Wprowadzenie tej aktualizacji, znacząco różni się od wcześniejszych wersji, każda z nich była sprawdzona i potwierdzona przez pracownika Google jednak teraz nikt tego nie robi.
Lecz informacje że jest to Pingwin 3.0 docierają ze wszystkich stron i mediów.

Jakie nowości wprowadza aktualizacja Pingwin 3.0 ? poniższa wstępna lista:
- obniża pozycję domen, które były pozycjonowane przez przekierowanie 301, ale miały mnóstwo nienaturalnych linków,
- podnosi pozycję domen, które były pozycjonowane przez przekierowanie 301, ale były to naturalne linki, odzyskane w oparciu o metodę broken link building,
- podnosi pozycję domen, które nie mają linków z typowych do tej pory miejsc, jak katalogi, niskiej jakości blogi i fora internetowe,

Oczywiście jest dużo opinii innych osób, które nie widzą żadnego wspólnego mianownika pomiędzy efektami jakie wprowadziła aktualizacja Pingwin 3.0. Sprowadza się to do wspólnego twierdzenia, że: “strony spadły, strony wzrosły, strony nie zmieniły swojej pozycji w wynikach wyszukiwania – i nie wiadomo co dokładnie spowodowało te zmiany“. Pamiętajmy jednak, że obecnie na pozycję strony ma wpływ wiele czynników rankingowych, a ta aktualizacja była przygotowywana od ponad roku i może obejmować znacznie więcej, niż inną ocenę linków prowadzących do strony. Swoją listę typów stron które zyskały i straciły sporządziła również Ewelina.

Istnieje też jedna z przyczyn, którą można zaliczyć do bardziej spiskowych. Chodzi o wynik Google na giełdzie NASDAQ. W zeszłym roku po wprowadzeniu Pingwina 2.1 akcje skoczyły do góry o ponad 15%. W piątek, przed wyjściem Pingwina, wynik Google był najniższy od połowy maja 2014 roku, ale wtedy została wprowadzona aktualizacja Panda 4.0 i szybko kurs akcji poszybował w górę.

Jeśli chodzi o rzeczywiste dane finansowe to zysk Google’a w trzecim kwartale 2014 roku spadł o 5% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku i wyniósł 2,8 mld dolarów. W reakcji na te informacje w handlu posesyjnym notowania firmy spadły w piątek o 3%.

Autor w Google+ Janusz Mowakowski

Czym jest pozycjonowanie strony?

Google+
Co to jest pozycjonowanie
Ile kosztuje pozycjonowanie
Jak wygląda umowa
Cennik usługi pozycjonowania
Miasta wg liczby ludności
Nasze referencje
Polityka Prywatności | Mapa serwisu | Kontakt | Blog
Pozycjonowanie stron
© Marketing Internetowy - Pozycjonowanie w bbSoft WebDesign
Wrocław 2004-2016r.