Regionalne pozycjonowanie strony internetowej
Usługa skierowana do firm działających na obszarze lokalnym
Pozycjonowanie strony z frazą zawierającą nazwę miasta

Blog o pozycjonowaniu

Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz

Pozycjonowanie lokalne jest kierowane do firm działających na rynku regionalnym.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą usługi pozycjonowania stron firmowych na rynku lokalnym, obejmującą pozycjonowanie fraz z nazwą miasta w wyszukiwarce Google i Bing.pl


Koniec PageRank

30 kwietnia 2016
Z dniem 21 kwietnia oficjalnie został usunięty wskaźnik PageRank. Google potwierdza, że już nie będzie publikowany i tym samym nie będzie dostępny publicznie. Moim zdaniem to bardzo dobrze, ponieważ na wielu serwisach typu Allegro można było znaleźć setki ofert sprzedaży linków lub domen z wysokim wskaźnikiem PageRank. Tak - wysokość PareGank była jak czerwo [...]

Tanie pozycjonowanie dla naiwnych

13 lipca 2015
Coraz więcej firm i osób prywatnych świadczy usługę pozycjonowania stron. Choć słowo "świadczy" nie jest odpowiednim, a powinni być "chcieliby świadczyć". Tak, wiele osób uważa, że jest to dobry i szybki sposób na zarobienie pieniędzy bez względu na jakość czy dobro klienta. Niestety coraz bardziej trzeba wystrzegać się niedzielnych pozycjonerów którym wydaj [...]

Zablokowana zmiana lokalizacji w Google

25 maja 2015
Kilka dni temu Google zablokowało możliwość zmiany lokalizacji. Do tej pory można było ustawić sobie lokalizację poprzez zmianę w narzędziach, dzięki temu można było wyszukiwać wyniki z takiej lokalizacji jaka została zdefiniowana. Ma to ogromne znaczenie w przypadku gdy chcemy sprawdzić aktualne miejsce strony w wynikach wyszukiwania dla lokalizacji klient [...]

Szybkość ładowania strony

20 marca 2015
Google chce wprowadzić do mobilnych wyników wyszukiwania oznaczenie, które będzie pokazywać (jeszcze przed wejściem na stronę) komunikat o szybkości ładowania witryny. Oznaczenie czerwone będzie wskazywać na powolne ładowanie strony. Oznaczenie żółte – ładowanie zajmujące średnią ilość czasu. Oznaczenie zielone będzie wskazywać na bardzo dobrą szybkość ładow [...]

Strona spadła w wynikach Google

15 stycznia 2015
Pozycjonując stronę internetową trzeba być świadomym, że jest to czynność ciągła i systematyczna. Budowanie prestiżu strony i firmy może trwać latami, a nie w kilkanaście dni czy tygodni. Dlatego warto się zastanowić czy firmy które obiecują znakomite rezultaty w ciągu 2-3 tygodni naprawdę wiedzą co robią. Oczywiście czasami się zdarza, że strona spada z wy [...]

Google Pingwin 3.0 i pozycjonowanie

10 Listopada 2014
Z początkiem października na konferencji Search Marketing Expo, Gary Illyes zapowiedział, o nowej wersji Pingwina, to nie ma być tylko zwykła aktualizacja, ale całkowite przepisanie algorytmu rankingowania stron. Google chce aby wprowadzona zmiana była zadawalająca zarówno właścicieli stron internetowych a także użytkowników wyszukiwarki. Po kilku tygodnia [...]

HTTPS Zmiana w rankingu Google

25 Sierpnia 2014
Wyszukiwarka Google zamierza popularyzować protokół HTTPS, który jest uważany za bezpieczny w porównaniu do zwykłego HTTP. Google podjęło decyzję o niewielkiej lecz znaczącej zmianie w swoim algorytmie rankingowania stron które przekładają się na skuteczność pozycjonowania. Zmiana będzie niewielka ponieważ wpływa na 1% wyników ponieważ tylko tyle stron kor [...]

Nowe algorytmy wyszukiwania w Google

27 Maja 2014
Z pierwszej informacji wynika że, od 21 maja została wdrożona nowa wersja Pandy, oznaczona wersją 4.0. Ta zmiana została zapowiedziana znacznie wcześniej na początku marca na konferencji SMX. Google zapowiedziało, że nowa Panda powinna pomóc małym przedsiębiorcom w zdobywaniu lepszych wyników w wyszukiwarce tym samym mają nadejść gorsze czasy dla dużych i r [...]

Ile kosztuje pozycjonowanie

15 Kwietnia 2014
Koszt pozycjonowania strony internetowej składa się z wielu czynników, lecz głównie uzależniony jest od trudności słów kluczowych czyli konkurencyjności tych słów. Głównie cena uzależniona jest od popularności określonego słowa kluczowego, jak często dane słowo kluczowe jest wpisywane do wyszukiwarki, oraz jak duża jest liczba wyników, a także ile stron konk [...]

Nieskuteczne pozycjonowanie

10 Marca 2014
Przedsiębiorcy, którzy chcą podnieść pozycję swojej strony w Google popełniają najczęściej trzy pomyłki. Błędy związane są z SEO, czyli pozycjonowaniem strony według często wyszukiwanych fraz. Są to: 1. Pozycjonowanie w oparciu o słowa, których nie ma na stronie przedsiębiorcy. 2. Skupianie się na generowaniu dużego ruchu przy zbyt ogólnych frazach. 3. Tworz [...]

W Google+ 18 nowych funkcji

12 Lutego 2014
Google zmieniło algorytmy wyszukiwania na stronie, dzięki czemu użytkownicy będą mieli ułatwione zadanie podczas przeszukiwania biblioteki umieszczonych w swoim strumieniu zdjęć. Wyszukując konkretne hasło, algorytm znajduje wszystkie fotografie dotyczące interesującego nas tematu, nawet jeśli nie są one otagowane. Zniósł także ograniczenia dotyczące wielko [...]

Tanie pozycjonowanie przez amatorów

06 grudnia 2013
Ofert dotyczących pozycjonowania można znaleźć setki w internecie, lecz tak samo można znaleźć setki innych produktów z dużą różnicą w cenie. Są amatorzy freelancerzy którzy obiecują pozycjonowanie za 20 zł miesięcznie za frazę... Wow, ale super oferta ! Wypozycjonują Twój serwis za tak niewielkie pieniądze a Ty zbijesz kokosy na swoich produktach które będą [...]

Zmiany w regulaminie Google

29 listopada 2013
Zmiany w regulaminie Google nie pozostawiają wątpliwości: wkrótce zdjęcie z profilu Google+ może zostać użyte w reklamie. Internetowy gigant wzoruje się na Facebooku. Google informuje o zmianach, które wprowadza w swej polityce usług. Od listopada zdjęcie profilowe z Google+ może zostać wykorzystane w reklamie jakiegoś produktu. Efekt będzie podobny do tego, [...]

Pozycjonowanie wyników w Google Maps

13 listopada 2013
Pozycjonowanie wyników lokalnych w Google Maps jest coraz ważniejsze dla małych firm lokalnych działających na określonym obszarze polski. Sposobów jest wiele, lecz praktycznie każda firma ma możliwość samodzielnego zarejestrowania się w usłudze Google i stworzenia własnego wpisu lokalnego powiązanego z mapką Google. Małe zakłady, lokale usługowe lub punkty [...]

Pozycjonowanie coraz trudniejsze

28 października 2013
Pozycjonowanie stron staje się coraz trudniejszym zadaniem. Często skuteczne podniesienie pozycji na pierwsze miejsca w wynikach utrudniają sami właściciele stron. Jakich błędów należy unikać aby strona była dobrze indeksowana w wynikach wyszukiwania ? Kopiowanie tekstów Kopiowanie gotowych tekstów z opisów pobranych ze strony producenta, wydaje się kuszące [...]

Zmiany w Google Koliber

10 października 2013
Z okazji 15-lecia swojego powstania, Google wprowadził kilka zmian w swojej wyszukiwarce. Niektóre są widoczne dla każdego Internauty np. zmiana logo (dotychczas było wypukłe), zmiana wyglądu strony "startowej", zmiany w G+ (tu mogły "przejść" niezauważenie, bo aplikacje są dość często zmieniane) czy zmiany w aplikacjach mobilnych. W branży SEO największym [...]

Pozycjonowanie jednorazowe

04 października 2013
Ponoć w sieci można znaleźć wszystko. No nie wiem, zdarzyło mi się nawet ostatnio szukać odpowiedzi w książkach, bo w necie nie było… Ale rzeczywiście przyznać muszę, że można czasem znaleźć cuda, cudeńka, ot choćby oferty na pozycjonowanie jednorazowe. Płacisz raz, strona wskakuje wysoko i według zapewnień większości „specjalistów” powinna tam pozostać. Tak [...]

Legalne pozycjonowanie White SEO

27 września 2013
W sieci internet na temat pozycjonowania można natknąć się na stwierdzenia, że dana firma zajmuje się tylko pozycjonowaniem White SEO, że pozycjonowanie Black SEO jest skuteczniejsze ale niebezpieczne, albo na dyskusje zwolenników i przeciwników obu wariantów. W czym tkwi problem i co to takiego White SEO czy Black SEO? Otóż właściciele wyszukiwarek np. wys [...]

Co to jest pozycjonowanie regionalne?

16 sierpnia 2013
Czy wiecie co to jest pozycjonowanie regionalne lub inaczej lokalne? To pozycjonowanie fraz czy słów kluczowych, w których jednym ze słów jest nazwa miejscowości, np. lakiernik Kraków, fryzjer Wrocław, domy na sprzedaż Warszawa, hotel Mikołajki, itd. Pozycjonowanie strony www na takie frazy pozwala firmom działającym na rynku lokalnym lepiej trafić do klient [...]

Odpowiedni dobór słów i fraz kluczowych

28 lipca 2013
W pozycjonowaniu strony internetowej bardzo istotną kwestią jest odpowiedni dobór słów czy fraz kluczowych. Należy liczyć się z tym, że wraz ze wzrostem ilości stron w sieci i doświadczenia internautów w wyszukiwaniu, wpisują oni coraz bardziej precyzyjne frazy, odpowiadające celowi poszukiwań. W znacznej części produktów nie ma zatem sensu pozycjonować "fr [...]

Linki do innych stron

14 lipca 2013
Wybierając firmę pozycjonerską należy zwrócić uwagę na zapisy umowy dotyczące możliwości zamieszczania na pozycjonowanej stronie linków. Niestety często zdarza się, że pseudo-firmy pozycjonerskie zamieszczają na stronie klientów linki do swojej strony, a nawet do stron innych pozycjonowanych firm. Później powstaje sytuacja, że np. na dole strony należącej pr [...]

Autor w Google+ Janusz Mowakowski

Czym jest pozycjonowanie strony?

Google+
Co to jest pozycjonowanie
Ile kosztuje pozycjonowanie
Jak wygląda umowa
Cennik usługi pozycjonowania
Miasta wg liczby ludności
Nasze referencje
Polityka Prywatności | Mapa serwisu | Kontakt | Blog
Pozycjonowanie stron
© Marketing Internetowy - Pozycjonowanie w bbSoft WebDesign
Wrocław 2004-2016r.